کاتالان ها

کاتالان ها

جدیدترین اخبار بارسلونا
کاتالان ها

کاتالان ها

جدیدترین اخبار بارسلونا

هوادار سنج؛ میزان بارسایی بودنتان را بسنجید!


در اینجا من 5 تا سوال آماده کرده ام که پاسخ آنها چهار گزینه ای است.

نکته: لطفا صادق باشید و راستش را بگویید.

عدد پاسخ هایتان را به ترتیب در نظرات بگویید.

برای شروع تست به ادامه مطلب بروید. 

 

شروع تست


سوال 1: وقتی بارسا رئال را ببرد، در آن موقع چکار می کنید؟

1- برایم فرقی نمی کند، نه ناراحت می شوم نه خوشحال

2- لبخند می زنم و کمی خوشحال می شوم

3- خیلی خوشحال می شوم و در طول روز شادم

4- سر از پا نمی شناسم و برای رئالی ها کری می خوانم

سوال 2: وقتی بارسا از رئال ببازد، آن موقع چکار می کنید؟
1- برایم فرقی نمی کند، نه ناراحت می شوم نه خوشحال

2- غم در چهره ام نمایان می شود، اما تاثیر آن بر زندگی ام زیاد نیست

3- خیلی ناراحت می شوم و تقصیرها را گردن بازیکنان و داور می اندازم

4- در تمام روز بی دل و دماغ می شوم ولی در مقابل رئالی ها از بارسا دفاع می کنم

سوال 3: اگر در سایت یا وبلاگی عکس های ضد بارسایی خنده دار ببینید، چه می کنید؟

1- نگاه می کنم و می خندم

2- برای خنده نگاه می کنم و کاری به موضوع آن ندارم

3- کمی عصبانی می شوم و از آنجا بیرون می آیم

4- خیلی عصبانی می شوم و برای نویسنده نظر ضد رئالی می گذارم

سوال 4: اگر صبح بیدار شوید و متوجه شوید که بازی دیشب بارسا را ندیده اید، چکار می کنید؟

1- نتیجه آن برایم مهم نیست

2- کمی بعد از بچه ها در مدرسه یا مردم می پرسم

3- همان موقع در اخبار ورزشی صبح می بینم

4- همان موقع به سایت ها یا وبلاگ ها می روم تا از نتیجه مطلع شوم

سوال 5: اگر خواستید لباس فوتبال بخرید و فروشنده لباس بارسا نداشت، چه می کنید؟

1- مهم نیست، لباس تیم دیگری را انتخاب می کنم

2- الویت با لباس بارسا است ولی اگر نداشت لباس تیم دیگری را انتخاب می کنم

3- افسوس می خورم اما چاره ای نیست، لباس تیم دیگری را می پوشم

4- هیچ لباس تیم دیگری نمی خرم و به فروشگاهی می روم که لباس بارسا داشته باشد

امتیازتان را حساب کنید. مثلا اگر گزینه 4 را انتخاب کردید، 4 امتیاز

امتیاز 5 تا 10: شما هوادار اسمی هستید و قلبی بارسایی نیستید

امتیاز 11 تا 15: شما هوادار تقریبا متعصبی هستید ولی شیفته نیستید

امتیاز 16 تا 20: تبریک، شما هوادار متعصب هستید و قلبی بارسا را دوست دارید

نظرات 4 + ارسال نظر
ویستا پنج‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:44 ق.ظ http://hamechidarhamechi.blogsky.com/

وب خوبی داری خوشحال میشم به وبم سربزنی

جواب سوالا:34424
1-3 2-4 3-4 4-2 4-4

دورود بر شما
تبریک، شما بارسایی متعصب هستید.
من هم به وب شما سر زدم.

محمد شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:12 ب.ظ

جواب همه ی سوالاااات هیچکدام است

محمد شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:16 ب.ظ

تیتو ویلانووا مربی سابق بارسا ساعتی پیش در گذشت .من به همه ی بارسا یی ها تسلیت می گویم

درود بر شما
روحش شاد و یادش گرامی

محسن نعلبندیان دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:40 ب.ظ

3-3-4-4-4
این ها گزینه ها ی من است.

دورود بر شما
تبریک، شما بارسایی متعصب هستید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد